torsdag den 24. oktober 2013

Eksempler på arbejde med billeder

Nedenfor vil jeg vise to eksempler på billeder fra min billedfortælling "Elefantdrømme" som jeg har arbejdet med. Jeg viser to ud af otte billeder. Ingen af dem er færdige, så arbejdsprocessen fortsætter.

Dette billede viser Elefanten Eigil, der flyver på nattehimlen. Vingerne er først tegnet med blyant og derefter farvet med oliekridt. Den sorte himmel, stjernerne, stødtænderne og halen er farvet med oliekridt.


På dette billede spiller Elefanten Eigil fodbold med nogle drenge. Billedet er lavet som en kombination af collage og vandfarver. Græsset er farvet med vandfarve, hvorefter jeg vil forsøge mig med lidt oliekridt oven på. Bolden og de glade drenge er klippet ud fra et blad og derefter klistret på med limstift.

3 kommentarer:

  1. Flot. Det ser ud som om at græsset er malet oven på en høbalde.

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for du vurderer at jeg har høj grad af kreativitet Flemming :)

    SvarSlet
  3. Hejsa Jesper

    Er du kommer i gang med biotop 3 og dit dyrehold? Opdater gerne din blog ;-)

    SvarSlet